Reviews

over Jimnastics op 05/11/2014

Jimnastics draaide op ons kick-off feest in cafe Cox (Schouwburg Amsterdam). Hij wist een perfecte overgang te maken van funk naar house die voor alle leeftijden toegankelijk en dansbaar was. Jimnastics is een veelzijdige DJ die goed weet welke plaat op welk moment geschikt is. Hij kan zowel in een club als op een bruiloft draaien. Een absolute aanrader!


over Zitakula op 05/11/2014

Ik heb Zitakula in de Disco Dolly (Amsterdam) geprogrammeerd als afsluitende act. De mannen hebben een geweldige show neergezet. Met hun heerlijke drums en blazers weten ze letterlijk iedereen aan het dansen te krijgen. Een aanrader voor ieder feest!


over Back to Bassax op 05/11/2014

Deze twee conservatorium afgestudeerde top muzikanten speelden op ons huiskamerconcert. Ze wisselden standards af met eigen interpretaties van pop nummers. Iedereen was helemaal overrompeld door hun Gig. Back to BasSax is een absolute aanrader voor intieme settings, recepties, en speciale gelegenheden. Bedankt!


over The Sticky Tongues op 22/10/2014

De heren gezien in de Cave en dat rockte! Goed op elkaar ingespeeld en vol energie op het podium. Ze klinken als Kings of Leon, alleen dan meer gedreven.


over Ans Tuin op 22/10/2014

Een leuke en gezellig optreden van de parel van de Jordaan. Mooie authentieke stem en alle klassiekers van de Jordaan komen voorbij. Dit afgewisseld met mooie verhalen van Ans over de stad.
Amsterdamer dan Ans Tuin ga je het niet krijgen.


over Zitakula op 22/10/2014

Zag Zitakula bij de halve finale van de popprijs van Amsterdam. Met kop en schouders staken ze boven de andere talenten uit door hun energieke en swingende optreden. Trommels,blazers, keyboard en nog veel meer wordt uit de kast gehaald voor een uniek optreden.
Dansbare afrobeat en funk en sterke nummers, aanrader voor elk feest of festival.


over Jolly Mangos op 20/10/2014

Helemaal te gek! Deze muziek van de Jolly Mango's was echt perfect voor het Ondersteboven festival.


over The Sticky Tongues op 20/10/2014

IJzersterke pop-rock band uit Utrecht. Ze speelden op een avond die we in The Cave (amsterdam) organiseerden. Het publiek was zeer enthousiast. Toegankelijke rock, met geweldige zang en originele nummers. Er staat nog een hoop moois op ze te wachten!


over adfs op 20/10/2014

Geweldige Bebop jazzband. Allemaal conservatorium jongens, en dat hoor je. Strak en stijlvol. Ze speelden op de verjaardag van Gigstarter, te zien in het filmpje. Zowel sterk op de voorgrond als de achtergrond. Aanrader!


over Ans Tuin op 20/10/2014

Ans heeft echt een geweldig optreden neergezet! Super gezellig en gezorgd voor een echte Amsterdamse sfeer. Een uniek optreden vond ik, en ik zou haar zo weer boeken!