Reviews

over Feestband THREETHIRD op 16/05/2026

Heel goed contact gehad vooraf het optreden van onze bruiloft.
De band en de zangeressen zijn allemaal vakmensen en ze maken er met alle gasten en goed feestje van. Ook kun je via hun een DJ erbij vragen en die voelt goed aan wat het publiek wilt en draait ook verzoek platen.

Kortom een professionele top act en ook licht en geluid voor jou feest.


over Elwin's Acoustic Vibes op 15/05/2026

Was super. Warme vent, geweldige muzikant


over Feestband THREETHIRD op 14/05/2026

Wat een TOPavond en feest was onze bruiloft met Threethird! Ze maken er echt een show van, betrekken het publiek een aantal keer. En zingen geweldig.

Communicatie en afstemming vooraf was ook allemaal soepel.


over SonPaTí - Cubaanse son in een nieuw jasje op 11/05/2026

Son Pati was een geweldig bandje! at een goede energie en wat een heerlijke nummers. Echt goede muzikanten en ze hebben op mijn aanvraag een verzoeknummer ingestudeerd! Ze hebben ons allemaal aan het dansen gekregen. Het contact was prima, de afspraken waren snel gemaakt en tussendoor reageerden ze snel op vragen.
Echt zeer de moeite waard!


over Muddy Road Twins op 11/05/2026

Alles is perfect gelopen en iedereen heeft een geweldige middag gehad!


over Elvis op 10/05/2026

Met Thomas als Elvis hebben we samen de act kunnen samenstellen en we kregen een echte liefhebber en mooie vertalker die zich precies aan het publiek wist aan te passen! Dank voor de mooie act!!


over Hearsay op 10/05/2026

Maar 1 woord...... GEWELDIG!


over Duo Flamenco & Mediterraans op 10/05/2026

Perfecte sfeermakers voor ons tuinfeestje. Professioneel, snel in communicatie en flexibel.


over Joe Bailar: Dj en Trompet voor een onvergetelijk feest op 10/05/2026

Het was een geweldige avond. Joe Bailar is een toffe kerel die aanvoelt wat er gedraaid moet worden. Het contact vooraf verliep prettig en gemoedelijk. Hij kon zich vinden en verplaatsen in mijn muziek wensen.
Op tijd binnen, opgebouwd, flexibel in het gebruik van zijn professionele booth, licht en geluid, gegeven de beperkte ruimte van onze huiskamer.
En uiteindelijk, lekker gedanst!


over Gewoon Sam op 05/05/2026

Sam was vrolijk, aanstekelijk, gezellig, dapper, cool en maakte sfeer waar dat echt niet makkelijk was. Voor een artiest van zijn leeftijd, petje af. We hebben ervan genoten, was (alweer) superleuk om mee te swingen met Sam!