Reviews

over Kiki Mettler op 13/06/2017

een heel lieve iemand. haar muziek was heel mooi. wij zijn heel tevreden.


over The Streets (Winnaar Clash of the Coverbands) op 12/06/2017

Optreden van de streets zeer goed, contact met de band was erg leuk. Alle afspraken nagekomen en de kwatiteit van de muziek, geluid en licht was echt perfect! Ik kan The Streets zeker aanraden, betaalbaar en zeer zeer goed!!!


over Karaoke dj drive-inshow op 12/06/2017

Beste Leden van Nightwind,

Wij willen jullie bedanken voor het spetterende optreden afgelopen vrijdag op onze bruiloft.
Wat zijn jullie goed en wat maken jullie sfeer! We hebben jullie geboekt na het zien van jullie live beelden op jullie site en jullie zijn nog beter!!
We hebben genoten, de bruid heeft de dansvloer de hele avond niet verlaten en we krijgen vele complimenten van onze gasten.
We bevelen jullie aan iedereen aan.

Vriendelijke groet,

Alex en Ramona


over Marieke Duin Music op 12/06/2017

het contact verliep erg soepel. Marieke gaf gehoor aan alle verzoeken en voelde de sfeer heel goed aan. Het optreden was van hoog niveau en bracht een geweldige dimensie aan het tuinfeest! Er zal nog lang over worden nagepraat door de gasten; iedereen heeft genoten!


over ONKT op 11/06/2017

Het contact met de artiesten was erg goed, snel, onwijs aardig en direct.
Enorm fijne mensen om mee samen te werken.

Kwa optreden was het fenomenaal, superstrakke set hebben zij gespeelt.
En wat een gave show en de interactie met het publiek was zeer vermakelijk.

Kort om klasse!!


over Grooving op 11/06/2017

Het was een super tof feest. Mede dankzij de de band. complimenten voor hun wisselende en mooie repertoire en top dat je vooraf zelf nummers kunt aangeven wat je wel en niet wilt.


over Roy Oostweegel op 11/06/2017

Het was weer groot feest. Iedereen heerlijk gedanst en meegezongen. Een aanrader voor je feest deze jongen.


over The Streets (Winnaar Clash of the Coverbands) op 11/06/2017

Het was net als voorgaande jaren een top optreden! Het is fijn hoe de band zich moeiteloos inpast in de sfeer en het programma van de dag. Ook mooi om te zien is dat ze echt plezier hebben in wat ze doen. Dikke pluim voor The Streets en veel succes en plezier in Paradiso mannen!!👍🏻👍🏻


over Flavia Faas op 11/06/2017

Flavia Faas, heeft bij ons op Kaap de Groene Hoop - What is Fashion een solo optreden gegeven. Geweldige eigen nummers, wij hebben allemaal genoten van haar optreden. Wij kijken terug naar een geslaagde dag!


over Nick van Wyck op 10/06/2017

Zeer geslaagd optreden. Goede en duidelijke afspraken vooraf.