Reviews

over Akoestische band MAIS op 05/11/2025

Een feestje om met deze band samen te werken en.. ze te zien en te horen spelen op je eigen feestje ;-)


over Gijs Leegwater Accordeon op 04/11/2025

Gijs is een welkome aanvulling op een feestje. Hij beweegt zich rustig tussen de gasten, heeft een vriendelijke uitstraling en maakt mooie muziek. Iedereen was enthousiast en van de afsluiting maakte hij een feestje.
Het contact was goed, Gijs reageerde direct, we hadden het snel met elkaar geregeld en alles verliep zoals we afgesproken hadden.
TOP!


over Feest Dj Deem - Drive in Show op 02/11/2025

Goed geregeld, goede communicatie was supergezellig feessie :)


over Kambiz Afshari: Solo | Duo | Trio op 01/11/2025

Het contact was goeden duidelijk. Mooi optreden.


over Gold Collective akoestische band op 30/10/2025

Fijne muziek, precies de juiste sfeer. Alles was duidelijk geregeld en op tijd opgebouwd. Precies wat we zochten, sfeervolle live muziek.


over Joint Adventure op 29/10/2025

Het contact is goed verlopen, wordt snel gereageerd, fijne communicatie. Voor ieder wat wils is er muziek en jullie gaan in op sfeer, type mensen en locatie. Leuk dat de zangeres interactie zoekt in het publiek door op de tafel te staan om het volk mee te krijgen.


over Hurby op 27/10/2025

Het contact met Hurby verliep erg goed alle afspraken zijn nagekomen, ontzettend fijne muziek, en alle gasten waren vol lof. We hebben mede dankzij het duo een prachtig feest gehad.


over Rooftop op 27/10/2025

Rooftop (Inge en Michael) hebben op ons zakelijk evenement de netwerkborrel voorzien van fijne muziek. Het contact verliep vlot en wat fijn was is dat ze zelf alle apparatuur meebrengen. Rooftop is een serieuze aanrader! Liedjes voor ieder wat wils! Wij gaan ze in ieder geval komend voorjaar weer boeken!

Robert


In een woord geweldig! Goede songs op een prettige manier gebracht. Een zekere aanrader.


over HET MINISTERIE VAN BLUES & aanverwante zaken op 27/10/2025

We hebben genoten,heerlijke muziek voor een fijne middag samen zijn waarbij gepraat kon worden,gedanst.Muzikanten die niet op een minuutje keken.Goed overleg en verrassend pianospel van de bassiste tijdens het eten na het optreden wat enorm werd gewaardeerd. We hebben ze meteen vast gelegd voor 2026 Zelfde periode. Echt een aanrader voor een fijn muziek middag/ avond en voor een betaalbare prijs