Wij hebben DJ & saxofonist Gingerale geboekt voor ons feest, inclusief fotobooth. Echt supertevreden en een mooie verschijning! De fotobooth was van hoge kwaliteit met leuke props en we kregen alle foto’s ook digitaal. We hadden eerder een andere fotobooth gehad, maar deze was duidelijk professioneler.
De muziek sloot perfect aan bij onze smaak en Gingerale voelde de sfeer goed aan. Heel gaaf ook dat hij met zijn sax tussen ons/onze gasten kwam spelen. Dat gaf echt iets extra’s aan de avond. Zeker een aanrader!
Het is ieder jaar weer een feestje als Lemon bij ons optreedt. Fijne jongens om mee samen te werken. Geweldige muziek brengen ze uit en met veel enthousiasme en zeker niet passend in het alledaagse genre. Ons publiek is er altijd wild van. Een echte aanrader als je van een feestje houdt maar dan toch ff anders!
Lemon bij Bergen Live
De mannen van Lemon hadden er duidelijk zin in. Een heerlijke band. Strak dansbare muziek en ook met het publiek vrijwel meteen een klik. Aanstekelijke, strakke show met muzikale verrassingen, waaronder bekende nummers die compleet "verlemond" zijn. Origineel, swingend en het publiek werd betoverd.
Een heel goede presentatie; wat Bergen Live betreft een absolute aanrader.
Het optreden van Lizzy&Oscar was superleuk en goed! Tijdens de borrel en het diner van de bruiloft van mijn dochter hebben ze voor de muzikale omlijsting en gezellige sfeer gezorgd. Het contact verliep prima en aangenaam, kortom: Lizzy&Oscar, jullie worden voor een volgend feest uitgenodigd 🎉, dank jullie wel!
Perfecte band, voor herhaling vatbaar!
Van een geweldig optreden van Nootmuskaat mogen genieten tijden de VrijPaleis Open expositie. De muziek van de band mengde goed met de kunst en het was zowel op de achtergrond als op de voorgrond aangenaam. Dank!
Fijne samenwerking. Ik heb wel vaker iemand nodig voor zang, dus graag tot een volgende keer.
Merel heeft opgetreden in Café Het Kippenhok en wat hebben we genoten! Ondanks dat het niet heel druk was, wist zij er een geweldige en intieme sfeer van te maken.
Met haar prachtige stem, spontane uitstraling en leuke interactie met het publiek kreeg ze iedereen mee. Van meezingers tot mooie luisterliedjes: het repertoire was gevarieerd en zorgde voor een gezellige avond.
Juist doordat het wat kleinschaliger was, voelde het extra persoonlijk en sfeervol. Het was duidelijk dat Merel er zelf ook van genoot – en dat werkte aanstekelijk!
Kortom: een geslaagde avond in Café Het Kippenhok. Wij kijken uit naar haar volgende optreden! 🎶✨
Top muzikanten, agwisselend repertoire, betrekken het publiek erbij, prachtig gitaarspel, zang en mondharmonica . Echt een aanrader.
Goede muziek, goede communicatie, mooie stem. Wij zijn zeer tevreden, we kregen van onze gasten ook te horen dat we een goede zanger hadden geregeld.