Mijn wachtwoord werkt niet. Wat nu?

Je probeert in te loggen met het emailadres en het wachtwoord dat je ingesteld hebt, maar krijgt een melding dat de email/wachtwoord combinatie niet bestaat.

De meest voorkomende oorzaken zijn:

  • Verkeerd emailadres: vaak hebben mensen verschillende emailadressen. Is het emailadres dat je invoert wel het emailadres waar je destijds jouw account mee hebt aangemaakt?
  • “Caps Lock” staat aan: wachtwoorden zijn hoofdlettergevoelig, dus als Caps Lock per ongeluk aanstaat zal het opgegegeven wachtwoord niet kloppen.
  • Er wordt een oud wachtwoord ingevuld nadat het wachtwoord is veranderd.

Mocht het alsnog niet lukken om in te loggen met het bij jou bekende emailadres en wachtwoord, vraag dan een nieuw wachtwoord aan. Ga naar http://www.gigstarter.nl/users/password/new en vul je emailadres in. Je ontvangt spoedig een email met een link waar je een nieuw wachtwoord in kan vullen. Let op: als je meerdere keren achter elkaar een wachtwoord reset aanvraagt, zal alleen de link in de laatste reset-email functioneren!


Terug naar alle vragen over Inschrijven